96 % asiakkaista suosittelee Enfoa
Sisältökappaleet
Text
Loppuvuodesta 2022 tehdyssä asiakaskyselyssä 96 % vastaajista ilmoitti olevansa valmis suosittelemaan Enfoa muille. Enfo lähestyy asiakkaitaan asiakaskokemuskyselyllä kaksi kertaa vuodessa seuratakseen asiakastyytyväisyyttä ja kuullakseen odotuksista.
Enfon asiakkaiden asiakastyytyväisyys pysyi edelleen korkealla. Tutkimuksen tulos 96 %:n suositteluvalmiudesta oli jopa 3 % korkeampi verrattuna edelliseen tutkimukseen toukokuussa 2022. Lisäksi kokonaistyytyväisyys Enfoon yhteistyökumppanina sai arvosanaksi 4,2 (asteikko 1 -5), mikä vahvistaa edellisenkin tutkimuksen mukaisen vakaan asiakastyytyväisyyden tason.
Arvioidessaan Enfon kanssa tehtävää yhteistyötä asiakkaat korostivat erityisesti Enfon asiantuntemusta, sujuvaa yhteistyötä sekä asiakas- ja palvelulähtöistä toimintakulttuuria.
”Olemme erittäin ylpeitä siitä, että asiakkaidemme näkemys yhteistyöstämme pysyy poikkeuksellisen korkealla tasolla. Asiakaskyselymme tulos on tunnustus kyvystämme ratkaista asiakkaidemme haasteet ja kertoo, että meillä on asiakkaiden luottamus", sanoo Enfon Suomen myynti- ja asiakkuusjohtaja Sanna Mari Alppivuori.
Enfon asiakaskokemustutkimukseen osallistui yhteensä 149 vastaajaa Suomesta ja Ruotsista.