Enfon asiakastyytyväisyys jälleen korkealla tasolla – yli 90 % asiakkaistamme on valmis suosittelemaan meitä
Sisältökappaleet
Text
Enfon kaksi kertaa vuodessa toteutettava asiakastyytyväisyyskysely tehtiin marras-joulukuussa 2021. Kyselyyn vastanneista asiakkaista 92 % ilmoitti olevansa valmis suosittelemaan Enfoa. Suositteluhalukkuus on pysynyt viime vuodet samalla korkealla tasolla.
”Olemme oikein tyytyväisiä tähän tulokseen”, toteaa Enfon myyntijohtaja Sanna Mari Alppivuori. ”Asiakastyytyväisyys on yksi Enfon keskeisistä tavoitteista, jonka eteen teemme töitä joka päivä. Kyselyn tulokset osoittavat, että olemme tänäkin vuonna onnistuneet vastaamaan asiakkaiden odotuksiin.”
Kyselyssä kartoitettiin myös, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat Enfoon kokonaisuudessaan. Tulos on pysynyt korkeana ja vastaajat antoivat arvosanaksi 4,0 (asteikko 1-5). Enfon vahvuuksina mainittiin muun muassa asiantuntemus, joustavuus, asiakaskeskeisyys ja sujuva yhteistyö.
Enfon arvolupauksen mukaan enfolaisten kanssa on mukavaa tehdä töitä, ja Enfo toimittaa tulokset, joita asiakas odottaa. Asiakaskyselyssä annetut arvosanat ovat linjassa arvolupauksen kanssa: ”Kyselyssä korostuu vahvasti vuodesta toiseen, että asiakkaidemme mielestä kanssamme on mukava tehdä töitä. Tästä arvosanaksi muodostui hyvin korkea 4,6 (asteikko 1-5). Lisäksi asiakkaamme kokevat, että teemme, mitä lupaamme (arvosana 4,1)”, Alppivuori kertoo.
”Asiakaskyselyn yksi tavoite on löytää kehityskohteita, joiden avulla Enfon asiakaskokemusta ja palveluita voidaan kehittää vieläkin paremmiksi”, täydentää Robert Grafford Enfon Ruotsin myyntijohdosta. ”Uskomme, että asiakkaitamme kuuntelemalla pystymme tarjoamaan palveluita, joiden lopputulokseen asiakkaamme ovat aidosti tyytyväisiä ja jotka tukevat heidän liiketoimintaansa parhaalla mahdollisella tavalla”, Grafford päättää.