Asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan Enfoa
Sisältökappaleet
Text
Enfo mittaa asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä kaksi kertaa vuodessa nettikyselyllä. Viimeisin kysely toteutettiin toukokuun 2020 puolivälissä, ja me Enfolla olemme todella tyytyväisiä tuloksiin. Kyselyyn vastasi 151 asiakastamme Suomessa ja Ruotsissa.
Tuoreimman kyselyn mukaan 93 prosenttia asiakkaistamme on valmis suosittelemaan Enfoa muille. Kysyimme myös, miten tyytyväisiä asiakkaamme ovat kokonaisuudessaan Enfoon, ja saimme tulokseksi 4,09 (asteikko 1-5). Asiakkaamme mainitsevat vahvuuksinamme esimerkiksi asiantuntemuksen, laajan osaamisen, asiakaskeskeisyyden sekä sujuvan yhteistyön.
“On todella hienoa nähdä asiakkaidemme arvostavan sitä, että pyrimme tekemään joka päivä töitä paremman asiakaskokemuksen eteen. Tämän vuoden tulokset olivat kautta aikain parhaat, vaikka olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä useana vuonna peräkkäin ja olemme saaneet todella positiivisia tuloksia myös aiempina vuosina”, toteaa Sanna Mari Alppivuori, joka toimii Suomessa Enfon myyntijohtajana.
Kyselyn mukaan asiakkaistamme on mukavaa tehdä töitä enfolaisten kanssa (tulos 4,56 asteikolla 1-5), ja Enfon koetaan toimittavan sitä, mitä on luvattu (tulos 4,21 asteikolla 1-5).
“Uskon, että sitoutuneet ja todella osaavat työntekijämme ovat mahdollistaneet tämän”, jatkaa Robert Grafford, joka toimii Enfon myyntijohtajana Ruotsissa. ”Asiakkaamme mainitsivat kyselyssä useita asiantuntijoitamme nimeltä ja he myös kehuivat hyvää työtä, jota enfolaiset tekevät joka päivä.”
Koska haluamme kehittää palveluitamme ja asiakaskokemusta edelleen, analysoimme ja käsittelemme tulokset sisäisesti tukeaksemme jatkuvaa kehitystä ja löytääksemme kehityskohteita. Uskomme, että asiakaskokemus rakentuu pala kerrallaan ja että jokaisella teolla on merkitystä kokonaisuuden kannalta.
Lisätietoja antaa:
Sanna Mari Alppivuori, Senior Vice President, Sales Finland, +358 50 444 6995
Robert Grafford, Senior Vice President, Sales Sweden, +46 733 165 942