93 % asiakkaistamme suosittelisi Enfoa – asiakaskokemus pysynyt erinomaisena
Sisältökappaleet
Text
Enfon tuoreimman asiakaskokemuskyselyn mukaan 93 % asiakkaistamme suosittelisi Enfoa. Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys oli keskimäärin 4,2, asteikolla 1-5.
Enfo toteuttaa kahdesti vuodessa asiakaskokemuskyselyn, jonka tavoitteena on saada tietoa siitä, miten tyytyväisiä asiakkaamme ovat palveluihimme ja asiantuntijoihimme. Viimeisin kysely toteutettiin toukokuussa 2022, ja siihen vastasi 120 Enfon asiakasta Suomesta ja Ruotsista.
93 % vastaajista on valmis suosittelemaan Enfoa muille. Tulos nousi 1 %:n edellisestä, noin puoli vuotta sitten tehdystä, mittauksesta. Kokonaistyytyväisyys Enfoon kumppanina oli 4,2, joka oli korkeampi kuin edellisen kyselyn tulos 4,0 (asteikolla 1–5). Asiakkaat pitävät Enfoa myös vastuullisena kumppanina, joka kykenee tukemaan asiakkaiden kestävää liiketoimintaa – tässä kysymyksessä tulos oli 4,1.
“On ilo nähdä, että Enfo on säilyttänyt asiakastyytyväisyyden korkean tason ja pystynyt parantamaan jo valmiiksi korkeita arvosanoja”, toteaa Suomen asiakkuus- ja myyntijohtaja Sanna Mari Alppivuori.
“Asiakastyytyväisyys on yksi keskeisistä painopistealueistamme. Olen mielissäni siitä, että asiakkaamme arvostavat vuodesta toiseen yhteistyötämme sekä Enfon ratkaisuja ja laajaa asiantuntemusta. Haluamme kehittyä koko ajan, ja kuuntelemalla asiakkaitamme varmistamme, että meidät nähdään jatkossakin luotettavana, vastuullisena kumppanina”, sanoo Ruotsin myyntijohtaja Robert Grafford.
Enfo täyttää lupauksensa
Enfon asiakaslupaus on “Tulokset, jotka haluat saavuttaa. Ihmiset, joiden kanssa haluat työskennellä.” Lupaus ja sen toteutuminen näkyi asiakaskyselyssä. Kun asiakkailta kysyttiin, onko Enfon asiantuntijoiden kanssa miellyttävä työskennellä, arvosana oli 4,6. Vastaajat kokivat myös, että Enfo toimittaa sen, minkä lupaa: tämä kysymys sai arvosanaksi keskimäärin 4,2, mikä nousi edellisen kyselyn arvosanasta 4,1.
“Tämä menestys on tulosta taitavien asiantuntijoidemme omistautumisesta ja erinomaisesta työstä. Kun asiakkailta kysyttiin Enfon vahvuuksia, he mainitsivat asiantuntemuksen, asiakaskeskeisyyden ja sujuvan yhteistyön. He arvostivat myös Enfon joustavuutta, ketteryyttä ja paikallisuutta sekä asiakkaiden tuntemista ja pitkiä asiakassuhteita. Mittaukset ja vastaukset osoittavat, että täytämme asiakaslupauksemme”, Alppivuori summaa.